لوله بازکنی الهیه و تخلیه چاه الهیه

شماره تماس

021-77-28-46-19

شماره تماس

0912-427-25-13

شماره تماس

021-88-50-29-42

شماره تماس

021-22-63-61-84

تخلیه چاه الهیه

تخلیه چاه

تخلیه چاه در الهیه

تخلیه چاه الهیه با پمپ مکنده و ساکشن انجام کلیه امورات ساختمانی بصورت شبانه روزی حتی ایام تعطیلات

باز و بسته کردن و پیدا کردن درب چاه با دستگاه با کمترین خرابی تخلیه چاه با پمپ مکنده ساکشن

تخلیه چاه الهیه بصورت مکانیزه چاه به کمک پمپ های لجن کش و ساکشن در کمترین زمان با انواع تانکر 6000 و 12000 لیتری

تخلیه چاه الهیه سبتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی سبتینگ

تشخیص مکان دقیق درب چاه الهیه و تبدیل چاه فرسوده به چاه جدید و انجام کلیه امور خدماتی آن

استفاده از مواد شیمایی مناسب جهت از بین بردن حشرات داخل چاه

حفر چاه فاضلاب و کانال و یا مجرا و اتصال 2 چاه به یکدیگر با خاک برداری

لایروبی چاه و تراش چاه کهنه و تبدیل آن به چاه نو توسط نیرو انسانی

تشخیص ترکیدگی لوله شمال تهران و همچنین تشخیص پر شدن چاه دستگاه های پیشرفته

حفاری چاه الهیه

حفاری چاه تهران

حفر چاه الهیه

حفاری چاه الهیه بصورت استوانه ای است عمود بر زمین و به قطر 80 تا 100 سانتی متر. طول میله چاه بستگی به جنس زمین محل دارد. میله چاه حداقل 12 متر طول دارد و معمولا تا جایی ادامه دارد که چاه کن به رگه ماسه ای و سنگی برسد. این نوع بستر خاک قابلیت جذب آب را دارد.

جهت عمودی میله چاه در تمام مسیر باید رعایت شود و در صورت رسیدن به تخته سنگ باید محل حفر چاه تغییر کند و یا اینکه با دینامیت سنگ را از مسیر برداشت.در انتهای میله چاه، تونلهایی به طرفین حفر می شود تا تماس فاضلاب با بستر زمین افزایش یابد و آب بیشتری جذب شود.عمق انبار چاه بستگی به کاربری ساختمان و جمعیت آن دارد.

مسیر حفر انبار چاه باید به گونه ای باشد که بیشترین تماس فاضلاب را با بستر شنی زیرین فراهم کند. در زمینهای شیبدار، مسیر انبار عمود بر جهت شیب است. مثلا اگر شیب زمین شمال به جنوب باشد، بهتر است انبار شرق به غرب حفر شود.

ترجیحا محل حفر چاه شمال تهران باید در مناطق کم رفت و آمد ساختمان قرار داشته باشد، مانند زیر پله یا کنج پارکینگ. در صورتیکه این امکان فراهم نباشد، باید روی چاه با دال بتنی پوشانده شود. دال بتنی روی گلدان چاه قرار می گیرد و از ریزش آن جلوگیری می کند.

لوله بازکنی الهیه

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی در الهیه

لوله بازکنی الهیه با دستگاه ژنراتور برقی و پمپ تراکم مواد بدون خرابی و کنده کاری تضمینی

لوله بازکنی فاضلاب الهیه و آشپزخانه تشخیص ترکیدگی و ترمیم درآوردن اشیاء از لوله

لوله بازکنی الهیه با دستگاه تمام اتوماتیک بدونه کنده کاری و کثیف کاری با انواع فنر معمولی ریز و فنر فولادی

در آوردن اشیاء مثله طلا و موبایل از لوله فاضلاب و کفشویی ها با دستگاه مکش و ابزار مخصوص

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دیجیتال در الهیه -رفع نم و بوی لوله و چاه

لوله بازکنی حمام و توالت فرنگی و توالت ایرانی و همچنین لوله پشت بام و لوله لباس شویی

از بین بردن بوی بد توالت دستشویی انواع سرویس بهداشتی و حمام ساختمان

تعمیرات و اجرای لوله کشی موتورخانه، پکیج شوفاژ، نصب و تعمیرات

لوله کشی فاضلاب ساختمان،تعمیرات،تشخیص ترکیدگی لوله نشت

لوله بازکنی الهیه بصورت شبانه روزی در الهیه

لوله بازکن الهیه

لوله کشی در تهران

لوله کشی در الهیه

برای اتصال شبکه لوله کشی آب شهر به لوله کشی داخل ساختمان از بست های مخصوص استفاده می شود در انتخاب مسیر انشعاب دقت کنید که حتی الامکان مسیر مستقیم و بدون پیچ و خم زیاد باشد.
یکی از اهداف نصب شیر انشعاب کنترل لوله ی انشعاب است تا در مواردی مانند مشکل در شبکه آب داخل ساختمان بتوان جریان آب ساختمان را قطع کرد.برای جلوگیری از یخ زدن آب و نیز وارد آمدن فشار ناشی از تردد وسایل نقلیه باید آن را در عمق مناسبی نصب کرد جنس لوله برای ساختمان ها معمولی باید از نوع پی وی سی فشار قوی، مسی و یا پلی اتیلنی باشد.

لوله های فولادی گالوانیزه در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت کمی دارد و زود از بین می روند ولی در صورتی که مجبور به استفاده هستید آن را با یک لایه قیرگونی بپوشانید. قطر لوله انشعاب به مقدار مصرف در ساختمان، فشار آب شهر، طول و قطر لوله و نیز دوری یا نزدیکی مصرف کننده از لوله اصلی بستگی دارد. در هر صورت توصیه می شود که قطر انشعاب از 3/1 قطر لوله آب شهر بیشتر نباشد. همچنین باید توجه داشت که حداقل قطر این لوله برای مصرف یک خانواده حداقل 20 میلی متر و برای مصرف چند خانواده از 25 میلی متر کمتر نباشد

رفع نم و بوی فاضلاب الهیه

رفع نم و بوی فاضلاب

رفع نم و بوی بد در الهیه

نم زدن دیوار خود را به شکل لکه بر روی گچ دیوار نشان می دهد و درصورت اهمیت ندان به این موضوع دچار کپک می شود. نم زدن دیوارها علت های مختلفی دارد که برای تعمیر و رفع نم باید به علت نم گرفتگی دیوار و همچین میزان پیشرفت نم توجه نمود.

از عمده دلایل ایجاد نم و رطوبت آب باران می باشد که دراین صورت میزان نم گرفتگی سقف و یا دیوار آن قدر زیاد نیست که نیاز به تخریب دیوار داشته باشد. بصورت کلی برای نم گیری دیوار و تعمیرات آن باید میزان نم گرفتی را در نظر گرفت تا در صورت امکان از تخریب دیواره اجتناب شود.

نم گرفتگی های شدید دیواره زمانی اتفاق می افتد که لوله در زیر دیوار دچار ترکیدگی شده باشد که دراین صورت باید پس از تشخیص ترکیدگی لوله اقدام به قطع آب ساختمان نمود و با کمک یک لوله کش حرفه ای محل دقیق ترکیدگی با دستگاه تشخیص داده شود و هرچه زودتر بعد از تخریب قسمتی از دیوار اقدام به تعمیر لوله و سپس رفع نم و رطوبت دیوار نمود.

رفع نم بصورت تخصصی در شرکت محمدی انجام می گیرد. و با کمترین تخریب و با استفاده از پیشرفته ترین وسایل رفع نم آماده خدمت رسانی می باشد

لایروبی چاه در الهیه

کول گذاری چاه الهیه

کول چاه به استوانه های سیمانی گفته می شود که در اندازه های مختلف وجود دارد و از آن برای مستحکم سازی چاه ها و تونل های حفر شده استفاده می شود. کول مانند ستون عمل می کند. با قرار دادن آن درون چاه بار دیواره چاه را تحمل می کند و از ریزش و تخریب آن جلوگیری به عمل می آورد. البته کول کاربردهای دیگری نیز دارد. یکی از کاربردهای آن در ساخت قنات است. تونلهای قنات را با استفاده از کول مستحکم می کنند.بسیاری از ساختمانهای قدیمی وجود دارند که عمر چاه آنها بیش از سی سال است. این چاه ها هر لحظه امکان ریزش دارند. چاه های قدیمی، کهنه و ریزشی را باید ترمیم کرده و به چاه نو تبدیل کرد. البته اگر امکان آن وجود داشته باشد. اگر چاه مقدار کمی از میله خود را از دست داده باشد، می توان آن را ترمیم کرده و کول گذاری کرد. اما اگر قسمت زیادی از آن ریزش کرده و تخریب شده باشد دیگر این امکان وجود ندارد و باید چاه را پر کرده و چاه جدیدی حفر کرد. چاه هایی که امکان ترمیم و نوسازی را دارند باید کول گذاری شوند. کول گذاری چاه راه درمان چاه و کاهش خطر ریزش چاه است. شرکتهای تخلیه چاه و متولیات امر چاه با کول گذاری چاههای کهنه و قدیمی از ریزش آنها جلوگیری می کنند. به این ترتیب است که چاههای کهنه و ریزشی به چاه نو تبدیل می شوند. شرکت محمدی

 

در آوردن اشیای قیمتی از چاه

روش بیرون آوردن اشیاء قیمتی>>>> افتادن طلا به داخل چاه فاضلاب و همچنین افتادن صابون , موبایل , سوئیچ یا کلید و … زیاد اتفاق می افتد و بیرون آوردن طلا و اشیاء قیمتی با دستگاه های مخصوصی انجام می شود. بنابراین برای درآوردن آن سریعا با شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی محمدی تماس حاصل فرمایید زیرا در صورت ریختن آب یا دستکاری بیشتر سیفون لوله فاضلاب، امکان دارد شیبه داخل چاه فاضلاب بیافتد.

در آوردن اشیای قیمتی از کاسه دستشویی

در آوردن اشیای قیمتی از کاسه دستشویی

یکی از مشکلاتی که میتواند  نگرانی ایجاد کند افتادن اشیای قیمتی همچون طلا و گوشی همراه در چاه توالت یا دستشویی است که بیشتر اوقات برای هر انسانی می تواند اتفاق بیافتد. یکی از راه هایی که شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی محمدی به شما معرفی می کند استفاده از گیره های فاضلابی که از جنس فلز و منعطف است و با توجه به طول زیاد این وسیله می تواند به شما کمک کند تا به راحتی درصورتی که اشیاء شما هنوز قابل روئیت باشد را خارج کنید.
البته راه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که بهترین آن تماس با نیرو های متخصص شرکت محمدی است .

چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری نماییم؟

گرفتگی لوله ی فاضلاب از جمله موارد شایع در ساختمان ها می باشد و بسیاری از خانواده ها را به دردسر می اندازد. شما میتوانید با رعایت نکاتی ساده از گرفتن لوله جلوگیری نماید. واضح است که مهمترین راه برای آنکه از گرفتن لوله در آشپزخانه و حمام و توالت جلوگیری کنید این است که از ورود مواد زائد به درون فاضلاب جلوگیری نمایید. گرفتگی مداوم لوله ها ممکن است به دلیل اشکال در لوله کشی نیز باشد که در این صورت باید با یک متخصص در امر لوله بازکنی مشورت نمایی.

گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی لوله فاضلاب

اما شما با بکارگیری روش های بسیار ساده می توانید از گرفتن لوله ممعانت به عمل آورید. در مقاله ی به مهمترین دلایل گرفتگی لوله اشاره شده است که با رعایت آن ها دیگر نیاز به استفاده از لوله بازکن ها نخواهید اشت.در عین حال گاهیی ممکن است به صورت اتفاقی و نه به عمد مقداری مواد اضافی و جامد که سبب گرفتگی لوله می شوند به درون لوله های فاضلاذب رفت شما می توانید با ریختن آب به مقدار زیاد آن را به درون چاه فاضلاب هدایت نموده و از انبار شدن آن درون لوله که گرفتگی را به دنبال دارد جلوگیری نمایید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله دارای یک گیرنده و فرستنده امواج است. این گیرنده و فرستنده که درون یک محفظه‌ای به شکل کپسول قرار دارد. این کپسول را باید بر روی لوله‌ها، دیوارها یا مکان مورد نظر حرکت دهید تا فرسنده امواج خود را طرف هدف مورد نظر بفرستد و سپس امواج بازکشتی را دریافت کند. در این عملیات با روشهای خاص کامپیوتری توسط دستگاه نشت یاب، وجود ترک و نشتی درون لوله‌ها آشکار می‌شود. درواقع روش کار کلی دستگاه نشت یاب یا دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

امروزه با پیشرفت تکنوروژی و وجود ابزارهای مناسب مانند این دستگاه به راحتی می‌توان وجود نشت یا ترکیدگی و حتی ترک خوردگی درون لوله‌ها را تشخیص دارد. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان بدون ایجاد خرابی و تخریب ساختمان محل دقیق نشتی را پیدا کرد و اقدام به تعمیر آن کرد. اگر دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله وجود نداشته باشد بالاجبار باید اقدام به تخریب ساختمان کرد تا محل ترکیدگی لوله و نشت آب را پیدا کرد اما با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به خرابی نیست. با استفاده از این دستگاه به راحتی می‌توان از نم و رطوبت ساختمان جلوگیری کرد.

تخلیه چاه فاضلاب الهیه در زمان مناسب

چاه های فاضلاب نیازمند توجه و رسیدگی می باشد. اگر به وضعیت چاه های فاضلاب الهیه توجه نشود، ممکن است حادثه آفرین شوند. حوادثی که در اثر بی توجهی الهیه تخلیه چاه و یا انجام امور مربوط به چاه اتفاق می افتد. همان طور که در خبر ها دیده اید، حوادث این چاه ها یک پای ثابت اخبار حوادث است، در واقع یکی از مهم ترین عوامل ایجاد حادثه، چاه های فاضلاب هستند. آیا این چاه ها که در زندگی روزمره با آن ها سر و کار داریم و این قدر حادثه آفرین هستند نیازمند توجه و رسیدگی نیستند؟ شما می توانید با تماس گرفتن به شرکت محمدی از بروز حوادث خطرناک جلوگیری کنید شرکت محمدی در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت به همشهریان تهرانی است.

تخلیه چاه و لوله بازکنی نارمک

تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه

تخلیه چاه الهیه

شرکت خدمات فنی محمدی فعال در زمینه تخلیه چاه تهران و حومه به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه های فاضلاب تمام مناطق تهران می نماید. اگر فاضلاب از توالت یا زیرزمین ساختمان بیرون زده و نمی دانید چه کار کنید، حتما با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل شما را حل کنیم. ما با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و با استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات مخصوص تخلیه چاه الهیه به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه کرده و آنها را پاکسازی می نماییم.

نیاز به لوله بازکنی الهیه

امروزه یکی از نیاز های اصلی هر ساختمان محلی برای دفع آب و فاضلاب آن است. چاه فاضلاب اوشان باید پس از پر شدن تخلیه شود. بی شک شبکه فاضلاب مکانی مناسب برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های ساختمان است.

اما در مناطقی که شبکه فاضلاب وجود ندارد به ناچار باید از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده کرد. در حال حاضر اکثر ساختمان ها و منازل به خصوص ساختمان های قدیمی فاقد شبکه فاضلاب هستند و  از چاه فاضلاب استفاده می کنند. استفاده از چاه فاضلاب به معنی درگیر شدن با مشکلات حفر چاه، تخلیه چاه، لایروبی چاه و کف تراشی چاه می باشد. شرکت خدماتی محمدی در هر زمان از شبانه روز آماده خدمت به همشهریان است و در کمترین زمان گرفتگی فاضلاب شما را باز می کند.

تخلیه چاه نارمک

تخلیه چاه الهیه

لوله بازکنی حرفه ای الهیه

نیروهای متخصص و باتجربه درشرکت محمدی آماده هرگونه همکاری و بازدید و مشاوره رایگان از منازل و ساختمان های شما را دارد. شرکت محمدی با بررسی وضعیت ساختمان اقدام به انجام فعالیت می کند. به راحتی و بدون مشکل لوله فاضلاب را باز کنید.

شرکت ما علاوه بر لوله بازکنی در الهیه ، رفع نم و رطوبت ساختمان در الهیه ، آماده تخلیه چاه فاضلاب الهیه ، لایروبی و کف تراشی چاه، حفر چاه نو، لوله کشی آب و فاضلاب و هرگونه همکاری در زمینه های مختلف ساختمانی را دارد، پس با شرکت محمدی در تماس باشید.

لوله بازکنی فلکه دوم تهراپارس

لوله بازکنی الهیه

برخی از خدمات مربوط به لوله بازکنی الهیه

  • لوله بازکنی الهیه فوری در کمترین زمان
  • لوله بازکنی حرفه ای توسط نیروی مجرب
  • لوله بازکنی الهیه شبانه روزی در هر زمان از شبانه روز حتی نیمه شب
  • لوله بازکنی تخصصی به وسیله نیروی متخصص
  • لوله بازکنی الهیه با دستگاه تراکم هوا
  • لوله بازکنی حرفه ای با استفاده از دستگاه مخصوص
  • رفع گرفتگی لوله با فنر لوله بازکن
  • بازکردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب الهیه
  • لوله بازکنی الهیه خانگی
  • رفع گرفتگی انواع لوله
  • بازکردن گرفتی سینک ظرفشویی
  • رفع گرفتگی چاه توالت
  • از بین بردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام
  • بازکردن گرفتگی لوله های کوچک و بزرگ با دستگاه مخصوص لوله بازکنی
  • استفاده از ژنراتور و دستگاه تراکم هوا و فنر لوله بازکن
  • لوله بازکنی الهیه تضمینی با کمترین هزینه
  • لوله بازکنی تهران و تمام مناطق آن

این تنها برخی از هزاران خدمت ما در حوزه لوله بازکنی الهیه و رفع گرفتگی لوله است که ما آنها را به صورت ارزان و کاملا تضمینی به صورت شبانه روزی در تمام مناطق تهران ارائه می کنیم. در هر ساعت از شبانه روزی که هستیم با ما تماس بگیرید و درخواست لوله بازکنی الهیه نمایید.

شماره جهت تماس